Navigere opp
Logg på
Hjelp (nytt vindu)
Hopp til hovedinnhold

Leverandør

 Hvordan bli leverandør til Værnesregionen?

I henhold til Lov om offentlige anskaffelser skal alle innkjøp som Værnesregionen foretar, være basert på konkurranse. De som ønsker å delta i konkurransen må levere tilbud, og tilbudet skal inneholde svar på de krav som er stilt i konkurransegrunnlaget.

Ønsker du å bli leverandør til Værnesregionen er det en klar fordel å vite hvilke spilleregler som gjelder. Utfyllende informasjon om konkurranseformer og regelverk finner du på www.anskaffelser.no.
 
For å få oversikt over det offentlige innkjøpsmarkedet, se DOFFIN-database for kunngjøringer av offentlige anskaffelser. Her finner du oppdragene som er kunngjort. Her kan du også registrere deg for å motta automatisk varsling om kunngjøringer som gjelder ditt område.
 
Følg med i kunngjøringene!

Prøv Statsbygg sitt e-kurs for leverandører.
 
 
Oppdatert: 03.07.2013 14:41
VÆRNESREGIONEN Nettstedskart Postboks 133, 7501 Stjørdal. Telefon: 74833500 Mail: postmottak@stjordal.kommune.no
enableBackground