Logg på
Hjelp (nytt vindu)
Værnesregionen - Fellestjenester - Forvaltningskontor og koordinerende enhet
Hopp til hovedinnhold

Forvaltningskontor og koordinerende enhet

 Forvaltningskontoret i Værnesregionen har ansvar for å koordinere ulike helse- og omsorgstjenester til over 30.000 personer i kommunene Meråker, Selbu, Stjørdal og Tydal.

Forvaltningskontoret avdeling Stjørdal flytter til Kjøpmannsgata 13 den 4. februar. Fra da må du ringe oss på forhånd for å avtale time dersom du ønsker personlig veiledning. Dette gjør du ved å kontakte oss på telefonnummeret du finner under knappen for Kontaktinformasjon nedenfor.

Dersom du bor i Selbu, Tydal eller Meråker vil du fremdeles kunne kontakte oss uten time. Dersom det er behov for å stenge innenfor ordinær åpningstid her, henges det beskjed på døren med et telefonnummer publikum kan ringe, og angivelse om hvor lenge kontoret er stengt.​


Forvaltningskontoret tar i mot søknader, henvendelser, informerer, avklarer
bistandsbehov og tar beslutninger om hvilke tjenester som innvilges.

Forvaltningskontoret har ansvar for å sikre koordinering av tjenester til innbyggere som har behov for langvarige og koordinerte tjenester.

Her finner du en oversikt over alle tjenestetilbud, oversikt over helse- og omsorgsenhetene i hver kommune, søknadsskjema og vår kontaktinformasjon.
 

IOP.JPG 

KONTAKT INFORMASJON.JPG 

SØKNADSSKJEMA.jpg 

​ ​

Oppdatert: 05.02.2019 09:36

VÆRNESREGIONEN Nettstedskart Postboks 133, 7501 Stjørdal. Telefon: 74833500 Mail: postmottak@stjordal.kommune.no
enableBackground